2010. szeptember 15., szerda

Hétfő

Üdv megint (:

Hétőn 9re mentünk dolgozni és hála Istennek,csak 5 szobát kaptunk fejenként (: Ezért mindenki be is tudta fejezni időben (:
Felpakoltunk a Trolley-kat és irány a Premier szoba,ami azt jelenti,h azt a szobát,ami a papírunkon ki van húzva sárgával,azt 14:30ig ki kell takarítani (: Nekem aznap 1 ilyen vt,úgy h fogtam magam,kitettem minden szobámból a koszos ágyneműt és kezdtem a Premier szobával (:
Utána 3 szobám vt még a Seahorse részlegen,és 1 a Pelicanon... megcsináltam a 3 Sehorse-t majd a Pelican-t (: Közben ebédszüneten is vtunk (: Visszajöttünk a lakásba és ettünk finom Nomád rakott krumplit,amit Balu készített vasárnap este (:
Utána go vissza és folytatni,ahol abbahagytuk (:
Nagyjából ennyi vt a hétfő (:
Este felé elmentünk és megnéztük a vidámpark részleget (: Persze minden zárva vt... :D
Úgyh hazajöttünk és lefeküdtünk alukálni (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése