2010. szeptember 8., szerda

Második nap: Hétfő

Rendezkedés...Bevásárlás...Lakhely otthonossá tétele (:

No igen...rendezkedés...Amit már tnap is leírtam,h 3 szoba van+fürdőszoba...Ahogy a bejárati ajtón belépünk,akkor balra az első az én szobám,vele szemben a fürdőszoba,ez mellett van egy 1ágyas szoba,és azzal szemben pedig Vivi és Balu szobája... Na már most: V&B-nek kicsi vt a 2személyes ágy (am sztem is csak másfél személyes :D) ezért kitaláltuk,h miért nem viszik át az 1személyes ágyat,ez által megtoldják az ágyuk méretét...igenám,de akkor hogyan férnek el az asztal és a szekrény mellett...hát mtam,h vigyük át a szekrényt az új konyhánkba és akkor elférnek... szóval átvittük... (majd képeket is rakok fel...de egyenlőre még oda nem jutottam el.. ) az előszobánkban volt egy hűtő,aminek nehezen csukódik az ajtaja,de "sebaj,majd mindig ott tartjuk egy kicsit a kezünket..." Meglepetésünkre jött a karbantartó bácsi,kezében egy új hűtővel...Úgy h immáron már 2 hűtőnk van (: Az egyik (a folyós) maradt az előszobában,ami bár hűtőként üzemel (italok) és egy a konyhánkban,ahol a kaját tartjuk (: az előszobában van még egy szekrény,ahová a tisztítókat,gyógyszereket,ilyen közös dolgokat el tudunk külön-külön rakni (:
A szobámban vagy egy ágy,egy asztal és egy szekrény.Sztem tökéletes egy személynek (: Nagyon tetszik (: Még egyenlőre én nem rendeztem át...még így is jó...de majd 1-2 hónap múlva biztos arra is sor kerül.. (: Természetesen Facebookra majd rakok még fel olyan képeket,ahol nem "kupis" a szoba..de az a kipakolás előtt készült kép :D
Miután az átrendezéssel készen vtunk, 1:30 kellett mennünk Simonhoz,akivel aláírtunk egy-két dolgot...namármost: az óránkat valahogy elállítottuk,és annyi vt rajta az idő,mint otthon,ami azt jelentette,h mi 1:30 helyett,már 12:25kor ott csücsültünk és vártuk Simont...mta a recepciós,h még ebédel,mindjárt jön... mtuk,h jó... a mi fejünk szerint 12:55kor jött is és bementünk 3an az irodájába (az feltűnt,h a papír szerint rajtunk kívül másik 2 embernek kéne ott lenni...de nem nagyon foglalkoztunk vele.. :D) Beültünk az irodába és jó: papírok...név...dátum...aláírás...ezt-ezt és ezt olvassátok el...név..dátum...aláírás.. :D Mesy körbenéz az irodába,azért vegyünk mindent szemügyre...hopppp: egy óra... :D hopp.... az idő: 1:10... LOOOL :D:D:D megkérdeztem Simont,h az ugye jól jár?! És mta,h igen... mondom rendicsek..mi azt hittük,h mi 1:30ra jöttünk...de tévestünk..és elnézést kértem... mta,h semmi baj...ez így jobb is,h 3an töltögetünk papírokat,mint 5en,mert gyorsabb... (: szóval miután végeztünk,el vitt minket oda,ahol a munkaruhákat kapjuk meg...hát: természetesen zárva volt,mivel ebéd szünet vt nekik :D úgy h mta Simon,h menjünk vissza 1:45 után,ő megy,mert még egy csomó dolga van..meg 1:30ra megy a másik két ember :D úgyhogy visszajöttünk a szobánkba,bekaptunk pár falatot és mentünk vissza 1:45re... ott összefutottunk 8 magyarral,akik mták,h mennek be Skegnessbe Tescoba,ha van kedvünk,akkor menjünk velük...mták,h megvárnak,mivel még le kellett tegyük a munkaruhát a szobába (: (természetesen a munkaruháról is csinálok majd képet,és fel is rakom... sztem majd egy külön blog bejegyzésben lesz.. )
Szóval elindultunk kifelé Butlinsból a buszmegállóhoz...1es v 3as busszal lehet bemenni,hát természetesen a 3as (egy emeletes,felül nyitott tetejű busz) el is ment az orrunk előtt.. sebaj... várunk :D 5-10 perc és itt van a kövi ^^ Jött is az egyes busz...vicces,mert lehet retúr jegyet venni :D 1 személynek 3 font... pfff... (Ft: 3x350...) igen drága...úgy h nem sűrűn fogunk bejárkálni =( Amikor beértünk hát az is gyönyörű volt... Skegnessben a part mentén tele van ilyen vidámparkos cuccokkal...kicsiknek...nagyoknak...hullámvasút...légvár...légcsúszda...minden mi szem szájnak ingere...nyerőgépek...tudjátok,aminek van ilyen markolófeje..és te irányítod,megállítod vmi felett és megnyomod a gombot és ha szerencséd van,akkor kihalászol egy plüss(az esetek 98%ban annyira gyenge a markoló fej,h ha be is fogja mondjuk egy maci fejét,akkor is csak végigsimogatja és üres marokkal tér vissza eredeti állapotába...=pénzkidobás a semmiért :D na m1...ilyenekkel van tele Skegness part része...
Végül megérkeztünk a végállomásra,ahol a Tesco és a Lidl leledzik... bementünk a Tescoba..és kb akkora,mint M.o-n egy vidéki Tesco...nagyjából minden megtalálható benne,de nem nagy választékban... egész jó árak vannak... Nagyon sok mindent vettünk és mivel 3an vagyunk,ezért 3 felé osztottuk a végösszeget...vettünk lábast,serpenyőt,fakanalat,éles kést,szennyes tartót(ami kukaként is üzemel :D) kenyeret,tojást,vizet, SATÖBBI :D Tényleg sok olyan dolgot vettünk,amit már vagy nem kell soha többet megvenni,vagy a kövi fizunk után elég pótolni (: Úgyh ügyik vtunk ^^ A hazacipekedés azért nagyon nagyon nagyon fárasztó vt...irdatlanul nehéz vt az a sok minden...és így is az egyik srác segített cipelni a szennyes kosarat,ami tele vt.. :D
Amikor hazaértünk,akkor elpakoltunk..és ünnepélyesen felraktunk a törölközőtartókat az ajtóra (:
Wilkilson nevű boltban vettünk ilyen csapátalakítót,mivel itt úgy van,h külön van egy csap a hideg víznek és külön a meleg víznek... vicces... :D na é ahhoz kellett egy ilyen összekötő... és olyan de olyan jót fürödtem hétfőn este,h csak na ^^ :D (ja és hajat is mostam..bár vasárnap reggel mostam meg a hajam,de már vasárnap este olyan vt,mintha egy hete nem látott vna vizet... -.-)
Úgyh hajat szárítottam és kiegyenesítettem,mert ahhoz vt kedvem :D és frissen s üdén készülhettem a lefekvésre... DE: előtte még Balu vt olyan kedves-aranyos,édes-bédes,h fölrakta nekem a Windows7et a gépemre (: így meseszép a képernyőm... és sokkal egyszerűbb az életem :D
Ennyi vt a hétfői napunk..remélem,h semmit sem hagytam ki (:
Kérdések: mesy.d@citromail.hu
Pusziiiiii

4 megjegyzés:

  1. ha busszal csak három font, akkor nem lehet túl messze az a Tescos Lindl. nézd meg az űrből. hátha gyalog rövidebb, mint amerre a busz megy
    puszi

    VálaszTörlés
  2. megjött era:
    nagy élvezettel olvassuk a bőséges beszámolókat, és jókat kuncogunk rajta. büszkék voltunk rád már eddig is, de most aztán...
    reméljük, hogy ugyanolyan jól megállod a helyed kint is, mint itthon.
    "az erő veled van" és ha időd engedi, írj ilyen hosszú esti meséket nekünk :)
    soxor puszilunk

    VálaszTörlés
  3. na látod megnyugodtunk ;)

    mondjuk én nem féltelek, megéred a pénzed ;)

    VálaszTörlés
  4. Apu: köszii.. (:
    majd ha lesz rá pénzünk,akkor veszünk biciklit és akkor nem kell buszra költeni és egyszerűbb lesz minden :D
    Igyekszem mindig írni,de van,amikor tényleg semmi nem történik :P :D pl. Kedden... =/
    Kris: LOL :D kössz :D

    VálaszTörlés