2010. szeptember 11., szombat

Pétek...első igazi munkanap...

Jó reggelt mindenkinek!!

Igen igen...Szombat reggel van... és tnap meghaltam... Elég kemény vt...bár igazságtalan is vt,mivel 6 lakást kaptunk fejenként,h takarítsuk ki... Úgy vt,h reggel 9re odamentünk a Houskeeper Office-ba és kb fél10ig vártunk arra,h mindenki megkapja az aznapi kulcsait és a házait...mivel mi újat vagyunk,ezért mi maradtunk utoljára...2 csoportra osztottak minket (5-5) és az egyik 5ös csoport ment Vickyvel mi 5en pedig Michellel... megmutatott egy lakást,h h kell kitakarítani és után mindenki ment a sajátjához... Isvtán első lakását mutatta meg,akinek így szerencséje vt,mert már csak 5 maradt...DE: még nagyobb mákja vt,mivel megnéztük a kövi lakását és az is már kész vt,tehát 4 lakás maradt neki -.- :D kis mákos :D
kb. fél11 vt,mire mi is nekiláthattunk a lakásainknak... én bementem az első lakásomba,ami az emeleten vt,tehát előtte a Trolleymról kiválogattam,h mi kell,majd felcipeltem... menet: ablakok kinyitása,szemét felszedése a földről,majd a fürdőben egy ilyen rózsaszín szappan fél szétszórása a zuhanytálban majd a mosdóba is és azt megtelíteni vízzel,majd a szobákból a használt bögréket,poharakat,kanalakat beletenni,végül pedig lehúzni a wc-t,majd wc tisztítót tenni bele... aztán következik az ágyneműk lehúzása... párnák,összesen 8 darab...majd a takarók lehúzása,összesen 2 egyszemélyes és 1 kétszemélyes...majd a lepedők... azok kiszortírozása: a takaróhuzatok és a lepedő a piros zsákba,a párnahuzatok és a törölközők a zöld zsákba... aztán ágynemű húzás... na az nem kis menet a kétszemélyes takaróknál... fáj is a vállam rendesen...no meg a derekam :s
szóval ha az ágyat megcsináltuk,ami úgy kell,h betűrni a takarót is a matrac alá,akkor jöhet a körbetörölgetés mindenhol...ablak...lécek,amin a por megmarad,fűtőtest,polcok.szekrények...ez a kedvencem,mert kialakítottam magamnak egy sorrendet és már pikk-pakk megy (: de ugye ezeket két szobában kell egy lakáson belül,mert úgy vannak kialakítva,h bemegyünk az ajtón,szemben van a fürdő,jobbra a két 1 személyes ágyas szoba balra pedig a franciaágy... szóval miután a törölgetés megvt,következhet a fürdő...zuhanykimosása,annak a falának a letörölgetése,mosdóban elmosogatni a bögréket,poharakat,kanalakat,azokat eltörölgetni,majd visszarakni a helyére... mosdó kimosása,körülötte...aztán a tükör letisztítása,majd a wc körül és a wc kitakarítása... legvégül a feltörölni a földet... utána kirakni a Welcome to Butlins brosúrát,4 cukrot,4tejszínt,2kávét és 2teásfiltert...majd a wc-papírokat megcsinálni...az egyik szépen vissza kell hajtani és betűrni,azt csak lerakni a tükör alá,a másikat pedig 3szögbe behajtani és leragasztani Butlinsos kis kör alakú matricával, végül egy törölközőt összehajtani és szépen lerakni a zuhanytál szélére kilépőnek...majd a porszívás következik...hát nekem elég szar porszívóm van,úgy h elég nehéz vele porszívózni...inkább hoztam vna magammal otthonról :D és ha ez meg van,akkor körbefújni mind a két szobában légfrissítővel,közben az ablakokat bekucsukni és bekapcsolni a tv-ket a Butlins csatornára... :D
egy problémám vt tnap...12ig ki kell rakni az összes szobából a koszos ágyneműt,mert elvileg addig jönnek és összeszedik az összeset és viszik a mosodába... nekem ez kiment a fejemből sajnos :s és miután az emeleti szobámmal kész lettem,kb háromnegyed12re (12től fél 1ig van kajaszünet) szólt Michelle,h 12ig ki kell rakni az összes szobámból az ágyneműket...jó...akkro menjünk körbe a maradék 5 szobámon... mondanom sem kell,h 15 perc alatt nem lehet lehúzni mind,szóval kb 12:15re lettem kész,mert a szobák is össze-vissza vtak... aztán megkerestem Vivit,h kicsit pihenjünk (kb 10 percet) bementünk a Housekeeper Officba és ittunk... kicsi pihi,aztán vissza dolgozni...
én olyan,de olyan büszke vagyok magamra,h az hihetetlen :D fél1től kb háromnegyedl5-5ig megcsináltam 5 szobát ^^ eléggé elfáradtam...mondhatni meghaltam... de megcsináltam... az utolsó szobám vt a legkoszosabb, és mivel 4től vehetik át a vendégek a szobákat,ezért egy családod egy kicsit megvárattam,de mta az apuka,h semmi baj!! Nyugodtan... "Take your time" nagyjából azt jelenti,h használd ki az idődet...mtam nekik,h még új vagyok itt,de igyekszem (: és aranyosak vtak.. (: Úgyh meg tudtam azt is csinálni 5ig (: nekünk a munkaidőnk 9től 5ig van...ezért nem is értjük,h miért 4től vehetik át a vendégek a szobákat.. :s na m1... de megcsináltam az össze szobámat (:
DE: nagyon nagyon nagyon elfáradtam :( Vivi mta,h besegített neki egy srác és ő mta neki,h nagyon nagyon nagyon nagy kicseszés,h első nap és 6 szobát kapunk egyedül... :s
Nekem meg vt olyan,h az utolsó előtti előtti szobámnál tartottam és jött egy kolléga,benézett az ablakon,én éppen a párnákat húztam...majd továbbment,de megtorpant és visszanézett...megkérdezte,h jól vagyok-e..mondom igen..visszakérdezett,h biztos? mondom igen...(ezek szerint nem nézhettem ki vmi jól :D) aztán mta,h ha végez,akkor jön segíteni...aranyos vt...de azóta is jön :D nem baj,így jobb,h ugyan fáradtan és nagyon kimerülten zártam a napot,de megcsináltam 6 szobát (:
amikor Viviel pihiztünk,akkor ott beszélgettek a kollégáink és egy nő kérdezte egy sráctól,h neked ma mennyid van,a srác mta,h 12 és visszakérdezett,h a nőnek mennyi van...a nő így: "nekem ma laza napom van,csak 9et kaptam..." na... mi meg a 6unkkal elbújhattunk vna :D
De megvolt...aztán kb a tnap ennyi vt,mert utána nem mentünk sehova...pedig azt terveztük,h végre lemegyünk a tengerpartra,mert még nem vtunk...de ez sztem már csak v ma délutánra,vagy hnapra marad... :D
Szóval ennyit a tegnapról... (:
Majd írok,h a mai milyen vt (:
Pusziii

1 megjegyzés:

  1. Mesykém, én is nagyon büszke vagyok Rád! Az első napok egy új munkában mindig a legnehezebbek - hallottad is a kollégák beszélgetéséből hogy a 9 szoba később már kész pihi. Akkor már Neked is jobban fog menni... Látod mindennek meg van az előnye: nem kell költened drága konditerem - bérletre :)
    Pussssziiiiii

    VálaszTörlés