2010. október 19., kedd

Fantasy Island,Skegness

Ahoi!

Igen,megint rég írtam,de most annál több izgalmas mesélni valóm van (: Az előző bejegyzésben írtam A vidámparkról,h fel szeretnék ülni... neve: Fantasy Island (mármint a vidámparknak,ami a piac fölött (is) van :D ) Szóóóóval: múlthét vasárnap (10én) vtam ott 2 kedves magyar lánnyal: Zitával és Diával ^^ És nagyon nagyon nagyon szupi vt :D Egy rossz vt: a fejünk úgy járt,mint egy flipper golyó...úgyh vagy 5 percig rossz érzés vt a búrámban...de megérte ;) felültünk a kicsi sárgára is...de az "lájti" vt... úgyh zsíír :D(ezt a szójárást SAJNOS átvettem Zitától...ne kérdezzétek,miért...azt mják,ha sokat vagy egy emberrel,akkor át tud ragadni rá az illető egy-egy szokása:D)
No és igen... szeretem ezt a csajszit...jó fej,meg kedves....és aranyos...de nem fényezem,mert ő is el szokta olvasni a blogomat...úgyh nem akarom túl csillogósra fényezni :D <3
Valamelyik szerdán benn vtunk Skegnessben...és találtunk egy gyönyörű parkot!! Facebookra fel is raktam a képeket,úgyh sztem már mindenki látta (: No meg az új ágyneműmet is (: Annyira tetszik!! Nagyon feldobja ezt a sárga szobát... lehet,h kezdek bedilizni a szoba színétől... olyan egyhangú...unalmas... és...sárga.
Jajjjj: tnap megint kaptam 5 fontot egy bácsitól...az unokájával vtak itt egy hetet és amikor szedtem le az egyik szobában az ágyneműt és éppen raktam bele a zsákba,odajött hozzám és a kezembe adta a pénzt,h köszöni,h tisztán tartottam a szobájukat és h figyeltem rájuk (nem tudom jobban leírni... angolul: took care of them...) szóval nagyon aranyos vt (:
Nagyon unatkoztam ma...de kaptam 3 szobát az Angelfishben és olyan szép szobák vannak ott...olyan értelemben,h ahol én vagyok mindig (Turtle) ott általában családok vannak és azok le se szarják,h h néz ki a szobájuk...de az Angelfishben olyan rendes emberek laktak (legalábbis abban a 3 szobában,amit megkaptam) h csak na (:
Szombaton vtunk Bowlingozni... az egyik magyarnak vt sz.napja és ő mta,h szeretne bowlingozni egy kicsit...és elmentünk játszani (: vicces vt,de én élveztem (: aztán este meg bulizni vtunk...na az izgalmas vt...leértünk olyan 1 óra körül és 2kor már zártak... :D úgyh jöttünk haza ... aludni :D
A munka napokon nem sok izgi történik... ezért írok inkább így 2-3 hetente,ha összegyűlik vmi izgi (:
De lehet,h az elkövetkezendőkben hetente írok vmit,mivel 24én Vivi sznap,28án én sznap,29én Balu sznap és 31én Greg (az egyik magyar,aki velünk jött ki) sznap... szóval tartalmas lesz,remélem!! (:
Remélem,h otthon mindenki jól van!! És azért néha küldhettek üzit Facebookon,vagy valahol,h kivel mizu...olvasnék rólatok (: De nincs még honvágyam!!! (:
Szeriii <3
puszii

2 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártuk, köszi a beszámolót! Azért történnek a dolgok Veled! Nekünk sincs honvágyunk :) de azért már egy kicsit hiányzol. Sok puszit küldünk itthonról.

    VálaszTörlés
  2. Ugyan nincs honvágyam,de azért hiányoztok mind!!! (:

    VálaszTörlés